Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 10-11
Godina: 2010
Dr. CHEKITAN S. DEV, PROFESOR MARKETINGA I BREND MENADŽMENTA NA FAKULTETU THE CORNELL SCHOOL OF HOTEL ADMINISTRATION
BEZ STRASTI NEMA NI DOBROG MENADŽERA

Kako ni jedan uspjeh ne dolazi sam od sebe, tako ni jedan posao nije osuđen na neuspjeh, jer ako razumijemo što znači profit, prihod, rashod, lojalnost klijenata i ako se potrudimo te elemente dovesti na željenu razinu, tada nitko ne može reći da je način koji nam jamči uspjeh neprilagođen našem poslovanju. Već sam nakon nekoliko sati shvatio da među hrvatskim turističkim djelatnicima imamo dvije grupe ljudi- one koji vjeruju i koji su spremni na promjene te one koji su na neki način ostali zarobljeni u starim načinima promišljanja. Srećom prva je grupa ipak veća od druge.

USUSRET 2011.
ZAJEDNO

Završetak jedne godine obično je vrijeme u kojem sumiramo prošlost i nadamo se boljoj budućnosti. U toj simbolici promjene kalendara sadržano je mnogo očekivanja da ćemo u svemu što radimo biti uspješniji, da ćemo u budućnost ugraditi prethodna iskustva te pronaći nove putove do turizma kao uspješnog i profitabilnog sustava. Hoće li doista biti tako? Što je iz 2010. godine ishodište za optimizam u slijedećoj? Je li završetak pristupnih pregovora s Europskom unijom nova prilika za više novca iz njezinih fondova i više turista iz zemalja članica?

INDUSTRIJA SASTANAKA
NUŽNI KONGRESNI CENTRI!

Izlazak iz globalne recesije meeting industriji donosi olakšanje te prve pozitivne rezultate koji navješćuju oporavak tržišta najbrojnijih, poslovnih sastanaka. Kako se to odražava na hrvatsko MICE tržište? Što je potrebno učiniti da bismo bili uspješniji i u industriji sastanaka postizali bolje učinke? Svi sudionici naše ankete jednoglasni su: trebamo polivalentne kongresne centre!

ISPA
ZDRAVSTVENI TURIZAM – TRŽIŠTE U USPONU

Industriju zdravstvenog turizma odlikuje neprestani rast broja lječilišnih mjesta, a time i broja turista kojima je osnovni cilj putovanja zdravlje. Nekada je taj cilj bio prvenstveno sanacija zdravstvenih tegoba, što se s vremenom pretvorilo u brigu o zdravlju i želju za njegovim unapređenjem te promjenom životnog stila. Wellness je rođen!



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •