Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 9
Godina: 2010
Prof.dr.sc.VIDOJE VUJIĆ, FAKULTET ZA MENADŽMENT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU, OPATIJA
KAPITAL MOŽEMO POSUDITI, STRUČNJAKA MORAMO IZGRADITI

Kroz obrazovni sustav, na žalost, zbog krize nismo razvili proces da znanje dovedemo do vještine. Previše je teoretskog, povijesnog, a premalo holističkog, pa nerijetko zaboravljamo da ne treba učiti od prošlosti nego za budućnost. Dolazi novo vrijeme i ljudi su svjesni da su svi drugi kriteriji osim kompetencija, znanja i sposobnosti osuđeni na propast. Gdje god se to nije poštovalo, plaća se visoka cijena. Ono što vrijedi je čovjek, kad on ode, projekt nema tko realizirati. No, najviše se ljudi bez kriterija primalo u državnim poduzećima, javnoj upravi i lokalnoj samoupravi. Privatni sektor je tu puno ispred.

INFORMACIJSKI SUSTAVI U HOTELIMA
SERVIS U SLUŽBI PROFITA

Hotelski informacijski sustav zapravo je «samo» servis koji, između ostalog, svakodnevno prikuplja bujicu informacija, a koje će se informacije prikupiti, kako će se one dalje koristiti i hoće li iz njih nastati ideje za daljnji razvoj i profit isključivo ovisi o uspješnosti zaposlenika i menadžmenta. Hotele koji i nakon uvođenja informatičkog sustava u poslovanje nisu osjetili njegove višestruke prednosti očito vode loši menadžeri koje ih zbog nedovoljne informacijske pismenosti nisu znali dobro iskoristiti.

KVALITETA ZRAKA U KLIMATIZIRANIM PROSTORIMA
JEDINSTVENI STANDARD ZAŠTITE DEGENIA VELEBITICA

Prema rezultatima istraživanja Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji, provedenom anketom na reprezentativnom uzorku među menadžerima i tehničkim osobljem u hotelima u 2009./2010. godine, u Hrvatskoj je potrebno uvesti jedinstven standard čišćenja i održavanja uređaja za klimatizaciju, koji su u skladu s načelima Svjetske zdravstvene organizacije o kvaliteti zraka u zatvorenim prostorima i osmislili domaći stručnjaci pod nazivom Degenia Velebitica. Standard čišćenja, dezinfekcije i redovnog održavanja Degenia Velebitica, važan je u TOM-u, jer se tek poštivanjem svih standarda ostvaruju uvjeti da svi zaposleni zajedničkim snagama ostvare jedan cilj: pružiti usluge koje gost želi i očekuje uz stalno unapređenje kvalitete.

VRSTE I OSOBINE TURISTA
UPOZNAJMO SVOJE GOSTE

Sposobnost ugostiteljsko-turističkih djelatnika da prikupe što više podataka o svojim budućim gostima omogućava pružanje bolje i kvalitetnije usluge pa će i gosti biti zadovoljniji; zbog nepoznavanja navika, želja i preferencija gostiju hotelsko-ugostiteljski objekt će pružati standardizirane usluge, jednake za sve, a posljedica će vjerojatno biti da će dio gostiju napustiti taj objekt jer ima takve usluge ne odgovaraju i imaju sasvim drugačija očekivanja, koja pružatelji usluga nisu uspjeli prepoznati.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •