Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 6
Godina: 2010
GUSTE SANTINI, EKONOMSKI ANALITIČAR
KRAJNJI JE ČAS ZA OZBILJNU POREZNU REFORMU

Sav PDV ubran na osnovi turizma trebalo bi vratiti turizmu s ciljem stvaranja pretpostavki za daljnji razvoj. Ja bih sav PDV vratio u turizam, a nisam ni za njegovo snižavanje, jer to je položajna renta. Od toga bih 70 posto uložio tamo gdje je ostvaren, a 30 posto novca od PDV-a rasporedio bih na širu zajednicu. Ovako se državni proračun puni i iz tih prihoda, a nitko ne zna na što se troši niti turistički radnici od njega imaju ikakve koristi. Reformom poreznog sustava mora se otvoriti prostor za razvoj, a ne potrošnju, dati poticaj izvoznom dijelu gospodarstva da podigne konkurentnost i stvori novu vrijednost.

SMJEŠTAJ U DOMAĆINSTVU
KAKO PROTIV STIHIJE?

Iako čini čak 45 posto ukupnog smještaja u hrvatskom turizmu te je nedvojbeno moćno sredstvo u stvaranju imidža life-style destinacije, razvoj i kvaliteta smještaja u domaćinstvu i dalje su uglavnom ovisni o poslovnosti pojedinaca te o turističkom senzibilitetu onih koji određuju gospodarske perspektive pojedinih sredina. Ipak, pozitivnih primjera ima, ali nisu rezultat djelovanja ukupnog sustava nego interakcije kreativnih vođa i ekonomskog interesa.

EKO TURIZAM
TAKO LIJEPA, TAKO NAŠA, TAKO… NEISKORIŠTENA?

Zarada od turističkih programa koji nude ekološki osviještene sadržaje je zanemariva, «radni» programi se najčešće svode na jednodnevne izlete, a volontiranje kao dio agencijskih paket-aranžmana naše turističke agencije ne zanima, iako bismo razvojem tih oblika turizma mogli poticati potrošnju u dužem dijelu godine, a ne samo tijekom ljetnih mjeseci.

HRVATSKI OTOČNI PROIZVOD
SLAB INTERES ZA SURADNJU

Od gotovo stotinu izvornih, prirodnih i ukusnih proizvoda s oznakom Hrvatski otočni proizvod gosti u našim turističkim objektima malo njih mogu kupiti, a zbog proizvodnje malih serija hoteli visokih kategorija pokazuju slab interes za suradnju. No i to se može riješiti otkupom kvalitetnih i tradicijskih proizvoda od više proizvođača i na takvoj ponudi graditi imidž prepoznatljivosti.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •