Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 1-2
Godina: 2010
ŽELJKO TREZNER, DIREKTOR UDRUGE HRVATSKIH PUTNIČKIH AGENCIJA
NAUČIMO UČITI ČITAV ŽIVOT

Obrazovanje je među našim strateškim ciljevima koje smo zacrtali programom rada za sljedeće četiri godine. Pogledamo li iz kakvih udžbenika i što o turističkim agencijama uče đaci i studenti u većini srednjih škola i visokih učilišta, doći ćemo do posve iskrivljene slike o ulozi i položaju turističkih agencija u turističkom sustavu. Takvo marginaliziranje posredničkog faktora nije razumno i UHPA će se zdušno zalagati za promjenu takvih stavova i udžbenika...

GAZELE
NA LJESTVICI SAMO DEVET AGENCIJA

Preklani je samo devet agencija uspjelo izboriti status gazele i uglavnom su se smjestile u «srednji ili donji dom» ukupnog poretka, najavljujući time već 2008. poteškoće koje su turističko gospodarstvo dočekale u 2009. godini Iz toga kruga ispali su neki dobitnici iz prethodne godine, koji očito nisu uspjeli još jednu sezonu značajno odskočiti u svom poslovanju, što je u pravilu i karakteristika ovoga izbora – vrlo je teško ponoviti rezultat dvije ili više godina za redom.

DRVNA INDUSTRIJA
I NAMJEŠTAJEM SE GRADI TURISTIČKI IDENTITET

Iako ima i primjera dobre suradnje, čini se da turističko gospodarstvo i proizvođači namještaja nemaju previše dodirnih točaka. Može li se to promijeniti? Je li domaća drvoprerađivačka industrija pripravna izgledom, kvalitetom i cijenom odgovoriti zahtjevima modernog turizma? O tome govore dizajneri i predstavnici proizvođača, koji jednoglasno turizam pozivaju na suradnju i poručuju: i unutarnje uređenje turističkih objekata je poruka o identitetu!

KRISTIAN ŠUSTAR, PREDSJEDNIK HRVATSKE UDRUGE POSLODAVACA U HOTELIJERSTVU
TURIZAM MOŽE VIŠE, ALI I ZASLUŽUJE BOLJE

Važnost turizma za hrvatsku ekonomiju i društvo je neupitna. Međutim, tek će objektivizacija makroekonomskih utjecaja turizma na nacionalnu ekonomiju u usporedbi s drugim sektorima biti pravi putokaz za novu ekonomsku politiku prema turizmu. Stalnim analizama i diskusijama o turizmu i stanju sektora u pravilu idemo iz krajnosti u krajnost i bavimo se rasponom od slivnih voda i spomeničke rente do dubinskih analiza i velikih strategija.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •