Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 1-2
Godina: 2011
DAMJAN MILETIĆ, RAVNATELJ UGOSTITELJSKE ŠKOLE OPATIJA
NE BOJIMO SE BUDUĆNOSTI, NITI SRAMIMO PROŠLOSTI

Učenicima Ugostiteljske škole Opatija otvorena su sva vrata najelitnijih hrvatskih hotela i restorana, a bez imalo skromnosti možemo reći i onih izvan naše domovine. Trenutačno imamo nešto manje od 400 učenika, što je impozantna brojka, a kako bi se ostvarili vrhunski rezultati, uz zainteresirane učenike neophodni su i izvrsni stručni kadrovi. Kako bismo bili u duhu modernih vremena i trendova za naše učenike organiziramo i razna stručna predavanja i radionice uz sudjelovanje priznatih gospodarstvenika, jer takva vrijedna predavanja nastavu čine bogatijom, sadržajnijom, ali i zanimljivijom. Ta vrijedna razmjena iskustva između školstva i gospodarstva daje nam i smjernice za dodatno oplemenjivanje nastave i osmišljavanje novih programa.

E KVALITETA
CJELOVITA INFORMACIJA KLJUČ PRODAJE

Na hotelu je da odredi koje će informacije uključiti u ponudu i potvrdu rezervacije putem elektroničke pošte, ali valja znati da je neodlučnom gostu puna informacija ključ za donošenje odluke. Odabirom ključnih informacija predstavljenih na jasan i pregledan način hoteli otvaraju mogućnost za dodatnu prodaju i povećanje zarade, ali i stvaraju prednost pred konkurencijom te pokazuju profesionalan odnos prema gostima.

KAKO POVEĆATI POTROŠNJU TURISTA
KOLIKO STOJI MAŠTA?

Profitira onaj koji daje malo više od očekivanog i pritom uloži tek malo više napora – ta nas slavna rečenica velikog hotelijera E. M. Statlera može puno naučiti, jer gostima imamo što ponuditi, pitanje je samo znamo li to lijepo upakirati i uspješno prodati.

PRILOG FURNITURA
RECITE TO NAMJEŠTAJEM

Drvna industrija u Hrvatskoj ima ne samo kvalitetnu sirovinu nego i vrlo moderan namještaj i opremu za interijere – dizajnu proizvoda, inovativnosti, ekologiji pridaje se sve više pozornost, što i turističkim tvrtkama pruža mogućnost da svoje objekte opreme domaćim namještajem po mjeri prostora. Uz više međusobnog dijaloga između drvne industrije i turizma, razvijanje svijesti o važnosti nabave domaćeg proizvoda i prilagodbom zahtjevnim arhitektonskim nacrtima osigurat ćemo više posla hrvatskoj drvnoj industriji, a u turizmu ćemo dobiti prepoznatljive objekte iz kojih će nam gosti odlaziti zadovoljni.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •