Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 3
Godina: 2011
KRISTIAN ŠUSTAR, PREDSJEDNIK UPUHH-a
TURISTIČKA SLIKA ZALUŽUJE BOLJI OKVIR

Lobiranje je izuzetno bitno. Treba reći da je turizam u fokusu javnosti i politike posebice posljednje dvije godine, otkako smo u intenzivnoj krizi. Nikada nije interes za njega bio tako velik kao sada, što, naravno, treba prije svega pripisati priljevu novca koji on omogućuje. Ali razumijevanje turizma još uvijek nije onakvo kakvo bismo htjeli i kakvo je potrebno. Hrvatski turizam već cijeli niz godina stagnira, što se ogleda u profilu gostiju, izvorišnim tržištima te u fizičkim i financijskim ostvarenjima koje bilježe samo marginalne fluktuacije. Hotelijeri posluju u iznimno lošim uvjetima; posljednje najave o prodaji hotelskih tvrtki u Hrvatskoj govore u prilog tome, nužne su hitne promjene.

TRŽIŠNA KRETANJA
STALNE PROMJENE IZISKUJU OPREZ

Zbog stalnih promjena koje se događaju na globalnoj razini turistički radnici moraju biti na oprezu kako bi mogli odgovoriti svim izazovima što ih očekuju i u ovogodišnjoj sezoni, u kojoj će rezultati ovisiti i o tome koliko ćemo gostiju uspjeti dovesti u predsezoni i posezoni. Ni turoperatorima kratka sezona ne osigurava profitabilno poslovanje, no goste ne zanimaju putovanja ondje gdje se ništa ne događa pa ako turistički radnici u Hrvatskoj žele da im dovode više gostiju izvan sezone kupanja morat će poraditi i na sadržajima.

VINO U TURIZMU
PROMOCIJA TRAŽI JASNU STRATEGIJU

Sinergija vina i turizma poznata je formula uspjeha, no da bi hrvatska vina postala komercijalno prepoznatljiva njihovoj se promociji treba pristupiti strateški, s jasnim ciljem, a ne stihijski kako se to najčešće čini. Dok vino ne postane doživljaj, kao što je to slučaj u Istri, na Krku, Pelješcu i još ponekoj vinskoj podregiji, ono će i dalje biti na marginama, daleko od želje da postane naš važan, ako ne i najvažniji izvozni brend u turizmu.

ZDRAVSTVENI TURIZAM
INDUSTRIJA S NAJVIŠOM STOPOM RASTA

Prema procjenama Svjetske turističke organizacije, vrijednost prometa u zdravstvenom turizmu do 2020. godine udvostručit će se na 200 milijardi dolara, a da bi Hrvatska mogla od toga uzimati znatno veći dio kolača nego sada najprije mora stvoriti povoljno okruženje za investiranje. Udio zdravstvenog turizma u ukupnim turističkim prihodima u Hrvatskoj je vrlo mali – iznosi samo 1,2 posto, makar bi naša zemlja s obzirom na mogućnosti koje ima mogla biti regionalni lider u ponudi medicinskih usluga u turizmu.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •