Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 6
Godina: 2011
Dr.sc. MIROSLAV DRAGIČEVIĆ, OSNIVAČ – GLAVNI PARTNER TVRTKE HORWATH HTL ZAGREB
INVESTITORA I DANAS IMA, ALI ČEKAJU

Čini se apsurdno, ali istina je da je kriza zapravo pogodovala Hrvatskoj jer je zbog blizine europskog tržišta i sigurnosti potrošača lakše prodavala svoju dominantno sezonsku i nehotelsku strukturu smještaja. To, međutim, ne znači da smo bitno podigli svoju konkurentnost jer, kako je poznato, nema novih proizvoda, novih hotela, nove turističke infrastrukture i drugoga što bi naš turizam kvalificiralo kao ozbiljniju industriju na globalnoj sceni.

MJERE ZA JAČANJE TURIZMA U EU
PRODUŽETAK SEZONE – CILJ I EUROPE

U Europskoj uniji intenzivno se razmišlja kako produljiti turističku sezonu diljem Starog kontinenta, pa čak i planira pokretanje svojevrsnog «Erasmusa za turiste», po uzoru na uspješni europski program razmjene studenata – u okviru toga programa dodjeljuju se stipendije za razmjenu studenata i nastavnika među visokim učilištima, a njegova turistička inačica omogućila bi određenim kategorijama stanovništva da dobivaju potpore za odlazak na godišnji odmor.

TURIZAM NA WEBU
OD INFORMACIJE DO KOMUNIKACIJE – ODGOVORITE IZAZOVU

Turizam se temelji na doživljaju i emociji i upravo će oni – prikazani fotografijom, tekstom i bogatstvom ponude dostupnom u samo nekoliko «klikova» miša – biti ono što vas razlikuje od drugih. Internet je turističku ponudu iz cijeloga svijeta doveo na isti ekran. Da biste bili uspješni morate potencijalnog gosta uvjeriti kako ste baš vi drugačiji, bolji, zanimljiviji. Izazov, zar ne!?

KAKO POVEĆATI POTROŠNJU U UGOSTITELJSTVU
DOK NAM JE PONUDA OSREDNJA, NI POTROŠNJA NEĆE BITI VEĆA

U Hrvatskoj se tek oko 0,3 posto restorana može pohvaliti impresivnom gastronomskom ponudom, svi su ostali osrednji ili čak u nižim kategorijama jer se jelovnik ne temelji ni na tradiciji niti na nekom posebnom doživljaju – dakle nude ono što moderne goste više ne zadovoljava!



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •