Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 7-8
Godina: 2011
BORIS ŽGOMBA, PREDSJEDNIK UDRUGE HRVATSKIH PUTNIČKIH AGENCIJA
NA PRAGU SMO VELIKIH PROMJENA

Budućnost hrvatskih receptivnih agencija je u transformiranju poslovanja u DMC kompanije ili u specijalizaciji za posebne oblike turizma. Prilagođavati se moraju i svi ostali gospodarski subjekti – partneri u kreiranju turističkog proizvoda, uključujući i javni sektor. Putničke agencije koje ulože napor da se prilagode novonastalim tržišnim uvjetima ne moraju biti zabrinute za svoju budućnost s obzirom da će one biti nositelj turističkog razvoja na svojem području djelovanja.

BRENDING DESTINACIJA
TREBA LI HRVATSKA POSTATI BREND?

Brend je u Hrvatskoj riječ koja se vezuje doslovno uz svašta, a da pritom gotovo ništa od toga nije snažnije prodrlo do svjetske javnosti pa čak se ni u turizmu ne prepoznaje marka, premda ga smatramo jakim adutom našeg gospodarstva. Je li realno očekivati da će hrvatski turizam u cjelini postati jaka svjetska marka ili je tu ideju za početak bolje usmjeriti u brendiranje nečeg manjeg, jednostavnijeg i snažnijeg?

TAJNI KUPCI U TURIZMU
BAJKA O HRVATSKOJ GOSTOLJUBIVOSTI

Unatoč uvriježenom mišljenju javnosti da su Hrvati iznimno gostoljubivi domaćini, istraživanja pokazuju nešto drugačiju sliku – ovoga ljeta svaki treći gost u našoj zemlji nije dobio ni osmijeh ni zahvalu, a o dodatnim uslužnim vještinama koje su u turizmu prijeko potrebne i nadilaze svakodnevni bonton da i ne govorimo.

INFORMATIKA U TURIZMU
BUDUĆNOST KREIRANA NA ZASLONU RAČUNALA ILI MOBITELA

Treba priznati: tehnološka rješenja na čijem napretku svakoga dana rade milijuni ljudi u svijetu, sve je teže pratiti. Donedavno nezamislive operacije postaju realnost. U tom moru informacija kao da je sve teže odvojiti strateški važno od nevažnoga, ono što dolazi od onoga što prolazi…



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •