Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 1
Godina: 2017
Andrej Matijević, odvjetnik
Znate li koliko ste stvarno bogati?
 

Jeste li svjesni vrijednosti nematerijalnog vlasništva ili vrijednost tvrtke procjenjujete isključivo na temelju cijene nekretnina i zemljišta? Znate li čuvati identitet svoje ponude kao i nacionalne identitet? Očekujete li da će online agencije voditi brigu o vašem marketingu ili ste svjesni da ta odgovorna i za budućnost tvrtke važna zadaća pripada jedino vama? Znate li koji je put da s TripAdvisora maknete lažnu negativnu kritiku?
Odgovor na većinu pitanja je zaštita intelektualnog vlasništva, do sada kod nas ne tako česta tema, a još manje područje djelovanja, u kojemu za stručnu reviju UT govori Andrej Matijević, odvjetnik koji je o tome učio i u praksi provodio u SAD-u te na temelju iskustva drugih zemalja tvrdi: Ozbiljan i pravi put u zaštiti intelektualnog, nematerijalnog vlasništva tek je pred nama!
 

Pogled u budućnost hotelijerstva
Doživljaj – novi pojam za luksuz
 

U hrvatskom hotelijerstvu posljednjih godina se zamjećuje da investitori i vlasnici pažljivije, znatno ozbiljnije pristupaju pozicioniranju i razvojnom konceptu hotela, a sve više se osvještava potreba ulaganja ne samo u zgrade i opremanje nego i u upravljanje emocijama gostiju
 

DeltaPo destinacija kao inspiracija
Jezikom turizma do potrošača nacionalnih proizvoda

 
U potrazi za boljom ekonomskom budućnošću, sve više ugroženom padom zanimanja za brojne talijanske outlete, u delti rijeke Po osmislili su projekt turističkog razvoja koji bi uključivao sve prednosti tog atrakcijama bogatog turističkog kraja, ali mu i dodao vrijednost više…Može li primjer i za nas biti poučan?
 

Hrvatska
Prve certificirane agencije za seniorski turizam

 
Važnost seniorske populacije za industriju putovanja je neupitna i u marketingu se koriste novi alati za privlačenje korisnika iz tog potrošačkog segmenta, za koji je prvi put u Hrvatskoj certificirano jedanaest agencija 



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •