Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 7-8
Godina: 2016
(hrvatsko-engelski)

Dr. sc. Sanela Vrkljan
Međunarodni hotelski lanci – prilika ili prijetnja?

 
Posljednjih nekoliko godina u hotelskoj industriji u svijetu sve je intenzivnije okrupnjavanje i do sada velikih hotelskih lanaca i konzorcija. To se, barem na prvi pogled i u našim specifičnim uvjetima, preslikava i na Hrvatsku, u kojoj je danas u tri hotelska lanca čak 44 posto kapaciteta hotela, hotelskih naselja i kampova. Što to znači za položaj hrvatskog hotelijerstva i prepoznatljivost turističke ponude kao i za život destinacije? Jesu li ti procesi doista u korelaciji sa svjetskim trendovima? Zašto ovoga trenutka u Hrvatskoj nema više međunarodnih hotelskih lanaca ili konzorcija te kakav je njihov utjecaj na svjetsko i europsko hotelijerstvo?
O tome razgovaramo s dr. sc. Sanelom Vrkljan koja je sredinom svibnja na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu doktorirala na temu „Utjecaj čimbenika konkurentnosti na uspješnost poslovanja hotela u sustavu globalnih lanaca”.
 
 
Marketing usmenom predajom
Kvaliteta se dvostruko nagrađuje

 
U mnogim se dijelovima Hrvatske priređuju atraktivne manifestacije – neke suvremenog izraza, a druge utemeljene na kulturnoj i povijesnoj baštini – koje boravak gostima čine zanimljivijim. Najveće od njih postaju samoodrživi projekti koji si mogu dopustiti i izdatak klasične promidžbe. Međutim, veći dio ne pronalazi mogućnost nacionalne prepoznatljivosti i financijske samoodrživosti pa s izdacima povezane najave najčešće izostaju. Ima li rješenja?
 
 
UT ANKETA: Turizam i tradicija
Danas sadržaj boravka… sutra motiv dolaska?

 
Iako najpoznatiji po suncu i moru, hrvatski turizam gostima koji dolaze radi lijepe prirode, čistoga mora, zanimljivih gradova i zabave otkriva i svoje drugo lice. Bogata povijest i običaji izvorište su priča na čijim su temeljima izrasle brojne manifestacije. Neke će od njih turiste privući da dođu. Većina će ipak, osobito na obali i otocima, biti tek dodatni sadržaj onima koji su već stigli i žele upoznati destinaciju ili se zabaviti.
U ovom smo broju UT-a prikupili iskustva turističkih djelatnika koji govore o tradiciji i njezinoj ulozi u stvaranju sadržaja boravka. Iskustva su različita i najvećim dijelom ovise o vrsti priredbe, ali i načinu njezine promocije.
 



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •