Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 6
Godina: 2016
Đurđica Šimičić, brend menadžer za zdravstveni turizam, Jadranka d.d.
U čemu je tajna lošinjske turističke priče
 
Prije deset godina sam u turističku zajednicu došla iz privatnog sektora. Upravo je taj pogled „ s druge strane“ dobar za preispitivanje stavova i vrijednosti. Mislim da je deset godina rada u turističkoj zajednici dovoljno da se provedu određene ideje i projekti. Osjetila sam želju za promjenom i krenula u novi izazov. S veseljem sam došla na poziciju brend menadžera u grupaciji Jadranka jer je to kreativan i vrlo odgovoran posao. Odgovornosti se na bojim, a kreativnost i inovaciju volim, ističe u razgovoru za UT Đurđica Šimičić, donedavno direktorica TZ grada Malog Lošinja, a sada brend menadžer za zdravstveni turizam u lošinjskoj tvrtki Jadranka d.d.
 
Poruke iz Europe
Kvalitetnom zdravstvenom preventivom do više gostiju
 
Kroz kvalitetne medicinsko-zdravstvene programe, za koje se u Europskoj uniji izdvajaju pozamašna sredstva kako bi se podigla kvaliteta življenja radnosposobnog stanovništva, mogao bi profitirati i hrvatski turizam, ali za njih, barem u ovom trenutku, nitko ne pokazuje zanimanje.
 
Kontinentalni turizam
Kadrovski vlak bez voznog reda
 
Iako je u Strategiji razvoja hrvatskog turizma navedeno da se turizam smatra jednim od važnih pokretača regionalnog razvoja, a razvoj turizma kao prioritetan cilj apostrofiran je u planskim dokumentima gotovo svih kontinentalnih županija, dokle god se ne pruži šansa mladim ugostiteljsko- turistički obrazovanima ljudima da mogu planirati svoju budućnost na području kontinentalnog turizma dotle će se nastaviti trend da „vlak bez voznog reda“ odvozi završene kadrove s kontinenta na privremeni rad na Jadran.
 
eVisitor
Podrška i iščekivanje prvih rezultata
 
Prvih šest mjeseci primjene eVisitora pokazalo je njegove prednosti, ali i detektiralo slabe točke. No, prava vrijednost ovoga sustava bit će vidljiva i još veća budu li u njega umrežene i sve nadležne institucije koje će na temelju prikupljenih podataka upravljati razvojem. I ne samo to, definiranjem zajedničke strategije nastupa, nagrada i kazni te bi institucije mogle i trebale biti u funkciji poticanja poslovanja onih koji izvršavaju svoje obveze i kažnjavanja onih koji ih izbjegavaju.
 
 
 
 
 



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •