Arhiva izdanja
Broj: 3
Godina: 2016

Promjene su neizbježne
Međunarodna tržišta su konkurentna pa nas je naš život u "rozom mjehuriću" samodopadnosti i samodostatnosti odveo ispod radara stranih investitora. Ministarstvo turizma svi smatraju odgovornim, ali ono realno ne odlučuje samo i u kreiranju makroekonomskog okvira sada je, a kako stvari stoje i u budućnosti će biti, samo medijator.
Investicije
Povećana živost investicijskog tržišta
U slijedeće dvije do tri godine može se očekivati ulazak pet do šest novih svjetskih hotelskih brendova u Hrvatsku, a teren za ulaganja ispituju i inozemni investicijski fondovi, no oni su nešto oprezniji s obzirom na visoku razinu rizika, što se povezuje s nedovoljno konkurentnom investicijsko-poslovnom klimom koja ograničava moguće povrate na ulaganja.
Turizam i proizvodnja
Suradnjom do istinske uspješnosti
U hotelima u Hrvatskoj tek nešto više od 50 posto potrošnje otpada na domaće proizvode, a statistika je sigurno još poraznija s proizvođačima opreme koja – pogotovo kada se radi o stranim investitorima – najčešće stiže odakle je jednokratno stigao kapital, a višekratno na sve sofisticiranije načine odlazi.
Destinacijski menadžment
Kreativnost dovodi goste
U funkciji razvoja destinacijskih menadžment kompanija ključnih za razvoj kreativnog, edukativnog i urbanog turizma Udruga neovisnih putničkih agencija Hrvatske organizirala je edukativne seminare diljem zemlje i na završnom seminaru u Zagrebu predstavnicima agencija dodijelila DMK certifikate.