Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 3
Godina: 2014
ZVONIMIR TUDOROVIĆ, PREDSJEDNIK UPRAVE HOTELA NJIVICE 
IMAMO DOBRE MENADŽERE, A NEMAMO VIZIONARE  
 
Dobrih menadžera i administratora u turizmu ima, ali nema vizionara, a poslovica kaže da onaj tko vidi nemoguće može učiniti nemoguće. S druge strane, s ovakvom administracijom s kojom se menadžeri moraju svakodnevno boriti guši se vizionarstvo, jer svi mi se svakoga dana suočavamo s toliko apsurdnih problema s kojima se inače ne bismo ni trebali opterećivati. Zašto bismo se mi morali zamarati činjenicom hoće li se država i općina dogovoriti oko vlasništva nad zemljištem. Zagušili su nas administrativnim problemima, a vizija je pala u drugi plan. Možda je to razlog zašto danas nemamo vizionara koji vide dva koraka ispred drugih i ne boje se stići na cilj.
 
INVESTICIJE 
BUDE LI SE I VELIKI IGRAČI? 

Atraktivne lokacije u blizini zračnih luka, uz dobre ceste te mogućnost razvoja specifičnih turističkih proizvoda stvaraju interes velikih investitora, ali da bi se on pretočio u ulaganja očito je da ga treba kanalizirati u pravom smjeru i omogućiti investitorima da dođu.
 
EKOLOŠKI STANDARDI U SMJEŠTAJNOJ INDUSTRIJI
ZELENI KLJUČ – LOKALNE NAVIKE MIJENJAJU I PONAŠANJE TURISTA
 
Istraživanja pokazuju da hotelijeri poriču negativan utjecaj hotelskog poduzeća na okoliš te da je nužno vlasnike smještajnih objekata upoznati sa svim povlasticama koje mogu ostvariti u poslovanju primjenom kriterija ekoloških programa, poput Zelenog ključa ili nekih drugih nacionalnih ili međunarodnih priznatih ekoloških oznaka; u tom pogledu različita su iskustva u svijetu i nema jedinstvenih pravila, a praksa pokazuje da turisti rado oponašaju lokalno stanovništvo, pa njihovo ponašanje može biti presudno i za ponašanje turista.
 
CONVENTA 
KAD KUPCI TRAŽE “PRODAVAČE”…

Conventa, ljubljanska kongresna burza za zemlje jugoistočne Europe, ovogodišnjim je šestim izdanjem učinila korak dalje u poslovnosti te susretima ponude i potražnje jasno poručila da se profilirala u afirmirani regionalni sajam koji se zapisuje u kalendare svih onih koji nude kongresnu ponudu ili pak žele na ovim prostorima organizirati skup. No, Conventa je i jasna poruka o tome kako nema sajmova i burzi bez podrške nacionalnog gospodarstva kao ni jakog kongresnog tržišta bez jakog nacionalnog ureda
 



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •