Arhiva izdanja
Broj: 4-5
Godina: 2013

PROMJENE SU UVIJEK BOLNE ALI I NUŽNE
Oko milijardu ili 1,5 milijardi ljudi na pragu je ulaska u svijet putovanja i naša je dužnost da razmislimo kako se odrediti prema tim novim tržištima, hoćemo li se strogo držati klasičnih i diferenciranih potreba zapadnog putnika ili ćemo graditi ponudu i za nove goste. U našem poimanju uobičajene svjetske logike biznisa očigledno nešto ne štima i ne znam tko će napraviti proboj. Vidljivo je to i po tome da kao zemlja čak ni državnu imovinu još nismo u stanju staviti na tržište na profitabilan i transparentan način.
HRVATSKA U EU
LIJEPA PRIRODA, MORE, SUNCE I – ŠTO JOŠ?
Hoćemo li iskoristiti šanse velikog europskog tržišta čiji smo odnedavna sastavni dio? Jesu li europski fondovi u kontekstu kvalitete raspoloživih projekata realna šansa za daljnji turistički razvoj? I što je najvažnije kako u turizmu postati prepoznatljiviji, djelotvorniji i uspješniji, govore prvi ljudi turističkih institucija, turističkih zajednica i tvrtki, predstavnici komplementarnog gospodarstva te župani i gradonačelnici.
TURISTIČKI IDENTITET I POSLOVNO UPRAVLJANJE
ZNAMO LI ŠTO JESMO I ČEMU TEŽIMO?
U današnje doba raspadanja tradicionalnih vrijednosti pojedinac svoj identitet često gradi na identitetima proizvoda koje konzumira i na načinu kako to čini, što identitet u turizmu čini još mnogo važnijim. Stoga je možda važnije nego ikada govoriti o potrebi izgradnje nacionalnog i turističkog identiteta, profilu i dignitetu menadžera, kao i komunikaciji unutar struke, koja je proteklih mjeseci u turizmu i njegovim institucijama ozbiljno dovedena na kušnju.
TURIZAM 21. STOLJEĆA
NOVI TRENDOVI NA TRŽIŠTU POSEBNIH INTERESA
Turizam 21. stoljeća temelji se na posebnim interesima gostiju, kulturnim aktivnostima, atrakcijama i doživljajima koji uključuju mali broj turista, to je turizam s autentičnim vrijednostima te naglaskom na ekološkoj održivosti i brizi prema društvu, a privlači potrošače koji nisu ograničeni sezonom i mogu osigurati visoke profite.