Arhiva izdanja
Broj: 1
Godina: 2013

BEZ KOMPROMISA RIJEŠIMO PROBLEME U TURIZMU
Nije li poražavajuće da se turizam u Hrvatskoj uglavnom oslanja na turističke kapacitete izgrađene prije trideset ili četrdeset godina? A mi nemamo održiva rješenja kako upravljati i tim resursima i unapređivati ih da bi se osigurala daljnja ulaganja i konkurentnost. Samo je u gradu Biogradu za nepunih 12 godina, prema naručenim novinskim člancima trebalo biti investirano više od milijardu eura. A koliko je stvarno investirano? Ništa! Za te su «investicije» napravljeni prostorni i detaljni planovi, za njih je uređena i dokumentacija, ali iza njih ne stoji nitko i ništa osim obmane.
HOTELIJERSTVO
OSIM INVESTICIJA, TURIZMU TREBA ZNANJE I KREATIVNOST
310-019 070-552-Cplusplus GB0-521 HP2-K03Korea 70-552-Cplusplus 1T0-035 000-879 642-983 HP0-236 MB7-231 A00-212 HP0-790 350-022 A2040-408 HP0-J17 000-001 E20-850 3100-1 BAS-010 070-297 000-288 070-442GB2312 310-502 P2070-055 070-218
U hrvatskom turizmu promjene su nužne, ali ne samo oko investicija, nego i u znanju i kreativnosti i ono što mu treba je edukacija, jer imamo pretpostavke da budemo autentični i brendiramo destinacije, ali kako bismo u tome uspjeli moramo znati i biti kreativniSTRATEGIJA RAZVOJA TURIZMA DO 2020.
TURIZAM – NACIONALNI PROJEKT (?!)
U nedavno usvojenoj Strategiji razvoja turizma do 2020. godine ključna je novost akcijski plan, ali i potreba da turizam postane svojevrsni nacionalni projekt. I baš je u tome ona razlika koja ovom dokumentu daje šansu da bude drugačiji ili opasnost da bude sličan dosadašnjima. Ključ nije toliko u njemu koliko – u nama.
NUŽNE IZMJENE ZAKONA O BORAVIŠNOJ PRISTOJBI
PROMJENE U NAPLATI, ALI I VISINI PRISTOJBE
Na krovnoj hrvatskoj turističkoj organizaciji je odgovornost da uvjeri zakonodavca u potrebu izmjene Zakona o boravišnoj pristojbi, koji je izuzetno važan za budućnost hrvatskog turizma, uskladi ga s novim turističkim trendovima te naplatom viših boravišnih pristojbi osigura dovoljno financijskih sredstava za funkcioniranje sustava, ali i jačanje promidžbe